reklama

Bol raz jeden mrož

Drahí priatelia. Je to možné ? Už aj v reklamách publikujú ako neodborne a nehygienicky zaobchádzajú s výrobkami ktoré potom kľudne kupujeme v ktoromkoľvek obchode ako úžasný jahodový nanuk ponorený do čokolády. Ale pozor!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Prv než sa nanuk dostal k nám, prešiel neodbornou manipuláciou. Skupina chlapikov, ja som ich narátal 10, sa pri zbere jahôd vyzlečie do polonaha. Po zbere sa vynoria z kopy jahôd ktore nazbierali ,asi, a tvaria sa ako keby oni boli ten nanuk na ktorý sú tie jahody určené. Nezmysel. Nasleduje prestrih na sprchujúcich sa , nazvyme ich barani, a vzápätí už ležia v kadiach plných čokolády ako keby to bolo piešťanské liečivé bahno, nehovoriac o tom že v závere reklami poskáču nahý do červenej tekutiny nápadne pripominajúcu dreň z jahôd ktoré nazbierali na začiatku . Aby toho nebolo malo potom každý jeden baran, oblečení ako nanuk, stojí v pseudomrazáku s výrazom v tvári ktorý pripomínal výraz človeka v kryokomore. Neviem či je to nová móda alebo čo, ale ja by som sa nikdy nevykúpal v polievke pred tým než ju ponúknem niekomu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ps: ospravedlňujem sa za pravo-pis lebo som ľavák.

Matej Jendrichovsky

Matej Jendrichovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kedysi mi chýbalskromnosť ale teraz som už dokonalý. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu