reklama

Ďalší smrtelný hriech?

Pýcha, lakomstvo, závisť, hnev, smilstvo, obžerstvo, lenivosť. Tak k týmto, podľa mňa, základným vlastnostiam človeka patrí aj milovanie. Teda aspoň ja mám pocit že vždy keď sa zamilujem tak som vlastne vykonal neodpustitelnú vec z pohľadu objektu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čomu ale môžem "vďačiť" za tento stav? Vždy keď sa mi to stane tak mám pocit blaženosti, radosti, eufórie až do momentu keď to tej osobe poviem. Vtedy totiž nastáva skutočné peklo. V najlepšom prípade ti pokazí najbližšie mesiace vetou: Buďme kamaráti! alebo sa začne tváriť že sa jej to netýka. Drahí priatelia ak by som po každom zlom zásahu dostal korunu tak mám dnes presne osem korún. Po poslednéj korune som sa nad sebou zamyslel a dospel som k záveru že asi fakt budem musieť patriť k mužom ktorý doma nechcú stvorenie ktoré stojí pred skryňou plnou oblečenia zo slovami nemám čo na seba alebo medzi tých ktorý sa snažia upokojovať zlými vlastnosťami žien aby sa nám zmiernil bôľ a sklamanie. Ale nie, len jednoducho neviem, nechcem, nedokážem pochopiť prečo. Možno že som bol pre ňu príliž dobrý, možno sa len hanbí viac ako ja a možno nieje slepá ako tých sedem pred ňou a jednoducho si povedala že tochto nie. Tak ako je milovanie ôsmi smrtelný hriech, bude vzorec podľa ktorého si onééé vyberajú nás 123 záhada sveta ktorú nikto nikdy nevyrieši. Ja sám som sa o to pokúšal ale moja snaha bola založená na taktyke pokus - omyl, pokus - omyl, pokus - omyl, pokus - omyl, pokus - omyl, pokus - omyl, pokus - omyl, pokus - omyl. Neostáva mi nič iné ako alebo zmeniť taktyku alebo byť asexuál- asociál, čo by dobre znelo v kolónke povolanie, podobné ako maliar - natierač.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ospravedlnite pravopis.

Matej Jendrichovsky

Matej Jendrichovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kedysi mi chýbalskromnosť ale teraz som už dokonalý. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu